6 SFATURI PENTRU CREȘTEREA VÂNZĂRILOR PRODUSELOR COSMETICE

Când intră în instituția dvs., clienții dvs. vă caută expertiza, deoarece vă arată interesul pentru know-how-ul dvs. Nu lăsați această ocazie să treacă! Luați în considerare faptul că achiziționarea de produse cosmetice permite clienților dvs. să efectueze experiența primită în salon tot drumul acasă pentru a obține rezultate superioare. Din partea dvs., vânzarea de produse cosmetice reprezintă o oportunitate excelentă de a vă mări semnificativ veniturile fără a trebui să atrageți clienți noi. Iată 6 sfaturi pentru a vă ajuta să vă faceți clienții mai mulțumiți în timp ce generați vânzări suplimentare.

Înfrumusețați-vă spațiul

Nu strângeți produse și nu umpli rafturile ca un magazin universal. Adăugați o atracție vizuală și oferiți un aspect frumos spațiului dvs. prin adăugarea atingerii personale a expunerilor dvs. În timpul verii, adăugați un castron de citrice lângă produsele dvs. de soare pentru a le evidenția și în timpul iernii adăugați câteva fulgi de zăpadă și paiete în jurul seturilor de cadouri. Trebuie să faceți ca clienții dvs. să dorească să atingă produsul, să-l ridice și să-l miroase dacă doriți să fie ispitiți.

Utilizați vânzătorii puternici

Aruncați o privire la numerele dvs. de vânzări pentru a stabili care dintre produsele dvs. sunt cele mai apreciate de clientela dvs. și asigurați-vă că aveți întotdeauna în stoc. De asemenea, puteți utiliza aceste produse pentru a stimula vânzările de alte produse, de exemplu, plasând unul dintre produsele dvs. emblematice lângă un produs pe care îl vindeți din greu. În acest fel, aduceți mai multă atenție asupra celor din urmă.

Adu noutate

Clientul dvs. va înceta să fie interesat de afișajele dvs. dacă de fiecare dată când intră, nimic nu s-a mutat de la ultima lor vizită. Dacă nu aveți produse noi de oferit, creați iluzia de ceva nou prin schimbarea aspectului produselor și modificarea aspectului rafturilor dvs.

Oferiți linia cosmetică potrivită

Acest lucru poate părea evident, dar este departe de el. Ideea este de a purta una sau mai multe linii care se potrivesc cu ceea ce caută clientela dvs. din punct de vedere al prețului, aspect precum și efecte asupra pielii pentru a declanșa o achiziție. Indiferent dacă clienții dvs. sunt interesați de produse ecologice, high-end sau accesibile, oferă o linie care să le corespundă nevoilor și intereselor.

Oferiți sfaturi profesionale

După cum am menționat anterior, clienții dvs. vă recunosc ca pe un expert și o referință în lumea estetică. Atunci când oferiți un tratament, explicați clientului ce mișcări efectuați și produsele pe care le utilizați, menționați ingredientele cheie și le dați sfaturi de utilizare la domiciliu. Faceți-le să înțeleagă că tratamentele salonului sunt complementare îngrijirii la domiciliu și că este cu dumneavoastră că ei primesc cele mai bune sfaturi profesionale pentru a avea grijă de pielea lor.
Recomandati produsele dvs.

Produsele dvs. nu se vor vinde singure! Clienții de astăzi sunt în căutarea de informații, așa că nu ezitați să vă puneți produsele înainte și să sugerați truse sau produse complementare. Identificați necesitățile curente ale clientului și furnizați-le protocolul de îngrijire adecvat. Fii atent cu cardurile de recomandare care arată ca o listă de cumpărături nefolositoare … Clientul tău a venit pentru o purificare facială? Sugerați un gel de exfoliere enzimatică de folosit de două ori pe săptămână după curățarea ei pentru a-i calma pielea acneică. Un alt client se plânge mereu de cât de uscat este pielea? Recomandați-vă masca preferată de hidratare care face minuni pe piele care trage în timpul iernii.

Acestea sunt sfaturi simple și eficiente pentru a vă ajuta să vă promovați produsele cosmetice. Fiți încrezători și credeți în produsele dvs., clienții dvs. vor fi interesati!

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACTATI-NE!

Transmiteti-ne mesajul dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp posibil.

Sending

Dectro Romania © 2017

Log in with your credentials

Forgot your details?